• A
  • A+
  • A++
  • 👁
  • 👁
PANS w Ciechanowie
  • Uczelnia
    • Wydziały
      • Wydział Inżynierii i Ekonomii
      • Wydział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych
      • Wydział Nauk Technicznych i Społecznych
    • Wizja i Misja
    • Władze
      • Skład Senatu
    • Informacje ogólne
    • Baza materialna
    • Akty prawne
    • Jakość Kształcenia
    • Zamówienia publiczne
      • Zamówienia publiczne (archiwum)
    • Dla pracownika
    • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Kontakty
    • Inwestycje
  • Kandydat
    • Studia pierwszego stopnia
      • Bezpieczeństwo wewnętrzne
      • Ekonomia
      • Elektronika i telekomunikacja
      • Informatyka
      • Inżynieria środowiska
      • Logistyka
      • Mechanika i budowa maszyn
      • Pielęgniarstwo
      • Praca socjalna
      • Rolnictwo
    • Jednolite studia magisterskie
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Fizjoterapia
    • Studia drugiego stopnia
      • Logistyka
      • Praca socjalna
      • Pielęgniarstwo
      • Zarządzanie
    • Zasady przyjęcia
    • Wymagane dokumenty
    • Studia podyplomowe/szkolenia
      • Zarządzanie produkcją
    • Terminy rekrutacji
    • Biuro rekrutacji - kontakt
    • Oferta edukacyjna
    • Opłaty
    • Film promocyjny
  • Student
  • Jednostki
    • Akademik
    • Biblioteka
    • Akademickie Centrum Kształcenia
    • Wydawnictwo
    • Uniwersytet Dziecięcy
    • Akademicki Związek Sportowy
  • Projekty
    • Projekty unijne
      • Centrum Symulacji Medycznej
      • Program praktyk zawodowych
      • Dobry start - Akademickie Biuro Karier
      • Kompetentni i nowocześni
      • Innowacyjni z MOTO POWER
      • Młodzi - Ambitni - Kompetentni
      • Pielęgniarstwo zawód z przyszłością
      • Doskonałość dydaktyczna uczelni
    • Projekty
      • Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości
      • Legia Akademicka
      • Projekt EOG
      • Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości
      • W szpilkach – naukowo o zdrowiu i rozwoju kobiet
      • Doskonała Nauka II
  • Współpraca
    • ERASMUS+
    • Uczelnie partnerskie
    • Otoczenie społeczno-gospodarcze
    • KRePUZ
    • Prace badawczo - rozwojowe i inne prace zlecone
  • Dla osób z niepełnosprawnościami
  • Uczelnia
    • Wydziały
      • Wydział Inżynierii i Ekonomii
      • Wydział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych
      • Wydział Nauk Technicznych i Społecznych
    • Wizja i Misja
    • Władze
      • Skład Senatu
    • Informacje ogólne
    • Baza materialna
    • Akty prawne
    • Jakość Kształcenia
    • Zamówienia publiczne
      • Zamówienia publiczne (archiwum)
    • Dla pracownika
    • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Kontakty
    • Inwestycje
  • Kandydat
    • Studia pierwszego stopnia
      • Bezpieczeństwo wewnętrzne
      • Ekonomia
      • Elektronika i telekomunikacja
      • Informatyka
      • Inżynieria środowiska
      • Logistyka
      • Mechanika i budowa maszyn
      • Pielęgniarstwo
      • Praca socjalna
      • Rolnictwo
    • Jednolite studia magisterskie
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Fizjoterapia
    • Studia drugiego stopnia
      • Logistyka
      • Praca socjalna
      • Pielęgniarstwo
      • Zarządzanie
    • Zasady przyjęcia
    • Wymagane dokumenty
    • Studia podyplomowe/szkolenia
      • Zarządzanie produkcją
    • Terminy rekrutacji
    • Biuro rekrutacji - kontakt
    • Oferta edukacyjna
    • Opłaty
    • Film promocyjny
  • Student
  • Jednostki
    • Akademik
    • Biblioteka
    • Akademickie Centrum Kształcenia
    • Wydawnictwo
    • Uniwersytet Dziecięcy
    • Akademicki Związek Sportowy
  • Projekty
    • Projekty unijne
      • Centrum Symulacji Medycznej
      • Program praktyk zawodowych
      • Dobry start - Akademickie Biuro Karier
      • Kompetentni i nowocześni
      • Innowacyjni z MOTO POWER
      • Młodzi - Ambitni - Kompetentni
      • Pielęgniarstwo zawód z przyszłością
      • Doskonałość dydaktyczna uczelni
    • Projekty
      • Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości
      • Legia Akademicka
      • Projekt EOG
      • Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości
      • W szpilkach – naukowo o zdrowiu i rozwoju kobiet
      • Doskonała Nauka II
  • Współpraca
    • ERASMUS+
    • Uczelnie partnerskie
    • Otoczenie społeczno-gospodarcze
    • KRePUZ
    • Prace badawczo - rozwojowe i inne prace zlecone
  • Dla osób z niepełnosprawnościami
  1. Uczelnia
  2. Zamówienia publiczne
  3. Zamówienia publiczne (archiwum)
  4. Zamówienia do 30 tys. euro

NAJEM LOKALU PRZEZNACZONEGO NA PUNKT MAŁEJ GASTRONOMII

 

REGULAMIN KONKURSU OFERT

NA NAJEM LOKALU PRZEZNACZONEGO NA PUNKT MAŁEJ GASTRONOMII W PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ UL. WOJSKA POLSKIEGO 51 W CIECHANOWIE

Konkurs ogłoszono: na stronie internetowej www.pwszciechanow.edu.pl oraz na tablicy ogłoszeń
w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Ciechanowie, ul. Narutowicza 9.

1. Informacje ogólne.
1.1 Informacje o Zamawiającym.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
06-400 Ciechanów
ul. Narutowicza 9
Tel. 23-672-20-50 lub 23-673-75-78
Fax. 23-672-26-44
1.2 Informacja o przedmiocie konkursu
Zamawiający ogłasza konkurs ofert na:

? Najem lokalu przeznaczonego na punkt małej gastronomii w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie?.

1.3 Lokalizacja pomieszczeń przeznaczonych do wynajęcia:
Lokal przeznaczony jest na prowadzenie działalności gastronomicznej i zlokalizowany jest w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej Wydział Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie.

2. Przedmiot konkursu.
2.1 Lokal jest wyposażony w instalacje: elektryczną, wod-kan, centralnego ogrzewania z kotłowni gazowej.
Lokal posiada łączną pow. 87 m? i składa się z 4 pomieszczeń:
- kuchni,
- sanitariatu,
- korytarza,
- zaplecza kuchennego.

2.2 Po wynajęciu od szkoły lokalu Najemca zobowiązany będzie do prowadzenia punktu gastronomicznego na następujących zasadach:
 - serwowania przygotowywanych w wynajętym lokalu ( wskazane serwowanie dania dnia) dla studentów, pracowników i gości Uczelni posiłków ciepłych obiadowych i jednogarnkowych, kanapek i przekąsek, ciasta i ciastek, ciepłych i chłodnych napojów,
 - utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniu zgodnie z wymogami odpowiednich służb tj. sanitarno-epidemiologicznych, bhp i ochrony przeciwpożarowej, inspekcji pracy, nadzoru budowlanego,
 - wyposażenie we własnym zakresie, według potrzeb i na własny koszt najmowanych pomieszczeń w urządzenia niezbędne do prowadzenia w/w działalności ,
 - na własny koszt Oferent będzie przeprowadzał naprawy niezbędne dla zachowania przedmiotu najmu w stanie nie pogorszonym ponad zużycie, będące wynikiem prawidłowego użytkowania.
2.3 Najemca będzie ponosić poza czynszem koszty opłat eksploatacyjnych , których wysokość wynika ze wskazań urządzeń pomiarowych lub innych ustaleń takich jak: energia elektryczna, woda zimna i ciepła, odprowadzenie ścieków, wywóz nieczystości stałych, ogrzewanie, gaz, podatek od nieruchomości i ubezpieczenie majątkowe, zgodnie z zapisami w projekcie umowy.
2.4 Najemca zobowiązany jest do uzgodnienia wystroju wnętrza sali konsumenckiej (nr 026) z Wynajmującym, która jest we wspólnym użytkowaniu Wynajmujący-Najemca, na podstawie wzajemnych , odrębnych uzgodnień.
2.5 Punkt małej gastronomii może być czynny tylko w dni pracy Uczelni. Harmonogram pracy obiektu przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie określa dziekanat Wydziału Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych. W okresie wakacji ( lipiec-sierpień) obiekt czynny od 7°° do 17°°. W dni świąteczne wolne od pracy obiekt wyłączony jest z użytkowania (zamknięty).

3. Termin realizacji umowy:
Okres wynajmu lokalu - do dnia 30.06.2017r.

4. Opis sposobu przygotowania oferty:

4.1 Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
? wypełniony formularz ofertowy/ druk w załączeniu / ,
? ksero dowodu wpłaty wadium,
? dokumenty uwiarygodniające Oferenta zgodnie z pkt. 5 niniejszego regulaminu.

4.2 Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania Oferentów.
Wizji lokalnej Oferenci dokonają indywidualnie.
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby/ uprawnioną do występowania w imieniu Oferenta.
.
4.3. Oferta sporządzona przez Oferenta musi zawierać:
a/ oferowaną stawkę czynszu netto za 1 m? powierzchni użytkowej za okres 1 m-ca.
Uwaga: Stawka czynszu netto za 1 m?/m-c nie może być niższa niż 3,5 zł oraz 2,0 zł w okresie wakacji tj. w m-cach III kw (lipiec, sierpień, wrzesień). Oferty z ceną niższą zostaną odrzucone.
W przypadku otrzymania równorzędnych ofert , rozstrzygnięcie konkursu zapadnie w trybie bezpośredniej licytacji.

4.4 Opakowanie i oznakowanie ofert.
Oferty należy składać w nieprzezroczystych i zamkniętych kopertach lub opakowaniach.
Koperta powinna być zaadresowana:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
06-400 Ciechanów
ul. Narutowicza 9
oraz następująco oznakowana:
Oferta konkursowa (zamienna, względnie wycofanie oferty).
?Najem lokalu przeznaczonego na punkt małej gastronomii w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie?
Koperta powinna być ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta.

4.5 Termin i miejsce składania ofert.
Pisemne oferty należy składać w sekretariacie PWSZ w Ciechanowie w pokoju nr 131 do dnia 08.07.2014r. do godz. 12°°.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 08.07.2014r. o godz. 13°°.

5. Warunki wymagane od Oferentów i dokumenty uwiarygodniające.

5.1 Aktualne zaświadczenie/ z datą wystawienia nie później niż 6 miesięcy licząc od daty składania ofert/ z właściwego organu rejestrowego , że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające że profil działania Oferenta odpowiada profilowi działalności objętej postępowaniem oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Oferenta.
5.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert.
5.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ? wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert.
5.4 Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej , zapoznaniu się z dokumentami konkursu oraz ich akceptacji.
5.5 Ksero pokwitowania wpłaty wadium.
5.6 Parafowany projekt umowy najmu.
5.7 Informacja o posiadanym doświadczeniu zawodowym w prowadzeniu usług gastronomicznych z okresu ostatnich dwóch lat (2012r i 2013r) ze wskazaniem adresu lub siedziby firmy.
Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo
kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Brak któregokolwiek z wymienionych wyżej dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

6. Kryteria oceny ofert.

6.1 Jako kryterium wyboru ofert przyjmuje się kryterium najkorzystniejszej ceny jednostkowej najmu ( waga 100%).
6.2 Sposób oceny ofert.
Najkorzystniejsza wysokość czynszu za najem lokalu:
P cs = ( S bad / S max ) x Kp x Wc
gdzie:
S max - oznacza najwyższą wysokość czynszu za najem lokalu
S bad - oznacza wysokość czynszu za najem lokalu w badanej ofercie,
K p - oznacza jednolitą skalę punktową (100 pkt),
W c - oznacza wagę kryterium oceny.

7. Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

7.1 Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1000 PLN/ słownie:
tysiąc złotych/ wpłacone na konto Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie
nr 63 1020 1592 0000 2302 0084 5701.
Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert tj. do 08.07.2014r.
do godz. 12.00
7.2 Zwrot wadium:
a/ Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą:
- zawarcia umowy,
- unieważnienia przez Zamawiającego konkursu,
b/ Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium w ciągu 3 dni od zgłoszenia pisemnego
wniosku przez Oferenta:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,
- którego oferta została uznana za nieważną.
7.3 Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta,
- Oferent przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe.

8. Tryb udzielania wyjaśnień warunków konkursu.

Osobą upoważnioną do kontaktu z Oferentami jest Pan Adam Ostrowski tel. 602778206 lub 23 673 75 78 wewn. 2081.
Wizji lokalnej dokona Oferent indywidualnie, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panem Adamem Ostrowskim.

Załączniki Warunków Konkursu:

1. Wzór oferty.
2. Projekt umowy.

 

USŁUGA POLIGRAFICZNA DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE

Ciechanów, dnia 01.04.2014r.

  

Dotyczy: konkursu ofert na wykonanie zamówienia pn. ?Usługa poligraficzna dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie?.                                                   

ZAWIADOMIENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie z siedzibą przy  ul. Narutowicza 9 w Ciechanowie informuje, że w prowadzonym w/w konkursie ofert  wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez  firmę:

HONESTA Piotr Dobrzyniecki

ul. Międzyborska 50/57 ,  04-041 Warszawa

Oddział Ciechanów                                           - cena 21.915,68 zł brutto

                                   

Uzasadnienie wyboru: Oferta była najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert jakim była cena.

 


Ciechanów, dnia 19.03.2014r.

Znak sprawy: 231-1/14

?USŁUGA POLIGRAFICZNA DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.?

 

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie niniejszym dokonuje modyfikacji w/w konkursu ofert.

Modyfikacja polega na wprowadzeniu nowego załącznika nr 2 do ogłoszenia oraz załącznika nr 3 i nr 4( gilosz i matryce).

Nowy termin składania ofert upływa z dniem 01 kwietnia 2014r. godz.12.

 


 

 

Ciechanów, dnia 06.03.2014r.

Znak sprawy: 231-1/14

?USŁUGA POLIGRAFICZNA DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.? 

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie informuje, że przesuwa termin ukazania się modyfikacji na 14.03.2014r. 

Nowy  termin składania ofert zostanie podany w modyfikacji.

 


Ciechanów, dnia 26.02.2014r.

 

Znak sprawy: 231-1/14

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie informuje, że w dniu 06.03.2014r. ukaże się na naszej stronie internetowej modyfikacja ogłoszenia na realizację zamówienia: pn. ?USŁUGA POLIGRAFICZNA DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.?

W związku z powyższym termin złożenia ofert w dniu 28.02.2014r. jest nieaktualny. Nowy przedłużony termin składania ofert zostanie podany w modyfikacji.

 


 

Znak sprawy: 231-1/14 Ciechanów, dnia 12.02.2014 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia:

pn. ?USŁUGA POLIGRAFICZNA DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE"

Wykaz druków studenckich wraz z opisem stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz stanowi integralną część formularza cenowego.
Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zamówienia do Wykonawcy.
Ceny jednostkowe w trakcie trwania umowy nie mogą ulec zmianie.
W razie zmiany ilości dostarczonych druków, wartością całkowitą zamówienia będzie faktyczna ilość dostarczonych druków pomnożona przez ceny jednostkowe z oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych druków.

Zainteresowani proszeni są o złożenie ofert do dnia 28 lutego 2014 r. do godziny 12.00 na adres:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
06-400 Ciechanów, ul. Narutowicza 9, pok. 131.

Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) cenę dostawy brutto (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym wykazem druków (załącznik nr 2),
2) potwierdzony termin wykonania podany w formularzu cenowym,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego),

Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Oferty, które nie będą zawierały w/w dokumentów zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.

Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:

Cena     100%

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert.
Na okoliczność tę po wyłonieniu oferenta ,zostanie zawarta umowa dwustronna.
Miejsce i datę podpisania umowy określi pisemnie Zamawiający, po wyborze oferty.

Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest:
1. Pan Jan Niesiobędzki (tel. (23) 672 20 50 wewn. 2010 lub kom. 501 546 209) - sprawy merytoryczne
2. Pani Wiesława Rajewska (tel. (23) 672 20 50 wewn. 2151) - sprawy formalne związane z procedurą.

Załączniki:
1. Formularz ofertowy (zał. nr 1)
2. Wykaz druków studenckich (zał. nr 2)

 

NAJEM LOKALU PRZEZNACZONEGO NA PUNKT MAŁEJ GASTRONOMII W PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE UL. NARUTOWICZA 9

PROTOKÓŁ

z dnia 17.02.2014r. na okoliczność porównania ofert i wyboru Oferenta w konkursie p.n.

?Najem  lokalu przeznaczonego na punkt małej gastronomii w Państwowej  Wyższej Szkole Zawodowej w Ciechanowie ul. Narutowicza 9?.

 

1. W konkursie wpłynęły trzy  oferty z następującymi cenami jednostkowymi najmu:

1.   F.H.U. BEHAPOŻ

      Jadwiga Suska

     ul.  Jana Lechonia 1

     06-400 Ciechanów               -   15,00 zł/m? na miesiąc i 6,0  zł/m? za III kw.     

 

2.   P.P.U.H. ?Fantazja?

      Beata  Miłoboszewska

      ul. Nadrzeczna 6

      06-400 Ciechanów                 - 8,10 zł/m? na miesiąc i 2,60 zł/m? za III kw.

 

3. Usługi gastronomiczne

    Bogusława Elżbieta Mikołajczak

    ul. Kicińskiego 68

    06-400 Ciechanów                  -  8,00 zł/m? na miesiąc i 3,00 zł/m? za III kw.

 

 

2. Powyższe oferty spełniły wszystkie wymogi formalne.

Komisja biorąc pod uwagę wysokość cen jednostkowych oświadcza, że wygrała w tym konkursie firma nr 1 t.j.

    F.H.U. BEHAPOŻ

    Jadwiga Suska

     ul.  Jana Lechonia 1

     06-400 Ciechanów               

 


 

REGULAMIN KONKURSU OFERT       

 

NA NAJEM LOKALU PRZEZNACZONEGO NA PUNKT MAŁEJ GASTRONOMII W PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE UL. NARUTOWICZA 9

 

Konkurs ogłoszono: na stronie internetowej

www.pwszciechanow.edu.pl oraz na tablicy ogłoszeń

w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Ciechanowie, ul. Narutowicza 9.

1. Informacje ogólne.

1.1 Informacje o Zamawiającym.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie

06-400 Ciechanów

ul. Narutowicza 9

Tel. 23-672-20-50 lub 23-673-75-78

Fax. 23-672-26-44

1.2 Informacja o przedmiocie konkursu

Zamawiający ogłasza konkurs ofert na:

? Najem lokalu przeznaczonego na punkt małej gastronomii w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Ciechanowie ul. Narutowicza 9?.

 

1.3 Lokalizacja pomieszczeń przeznaczonych do wynajęcia:

Lokal przeznaczony jest na prowadzenie działalności gastronomicznej ( serwowanie gotowych produktów spożywczych w tym ciepłych dań tzw. jednogarnkowych i innych podgrzanych) i zlokalizowany jest w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej przy ul. Narutowicza 9 w Ciechanowie.

Bufet winien być czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9°° do 15°° lub innych wg uznania, jednak łącznie 6 godzin otwarcia dziennie, i w dni nauki w ramach studiów niestacjonarnych ( zajęcia w piątek od 16°° do 20°°, sobotę i niedzielę od 8°° -18°°).

2. Przedmiot konkursu.

2.1 Lokal jest wyposażony w instalacje: elektryczną, wod-kan, centralnego ogrzewania z węzła cieplnego, wentylację mechaniczną, zimną i ciepłą wodę, p-poż.

     Lokal posiada łączną pow. 73,77 m? i składa się z :

- sali konsumenckiej,

- zmywalni naczyń stołowych,

- magazynu,

- zaplecza kuchennego.

 

2.2 Po wynajęciu od Uczelni lokalu Najemca zobowiązany będzie do prowadzenia punktu gastronomicznego na następujących zasadach:

? serwowania dla studentów, pracowników i gości Uczelni gotowych produktów spożywczych,      

? utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniu zgodnie z wymogami odpowiednich służb tj. sanitarno-epidemiologicznych, bhp i ochrony przeciwpożarowej, inspekcji pracy, nadzoru budowlanego,

? wyposażenie we własnym zakresie, według potrzeb i na własny koszt najmowanych pomieszczeń w urządzenia niezbędne do prowadzenia w/w działalności ,

  • na własny koszt Oferent będzie przeprowadzał naprawy niezbędne dla zachowania przedmiotu najmu w stanie nie pogorszonym ponad zużycie, będące wynikiem prawidłowego użytkowania.  

2.3 Najemca będzie ponosić poza czynszem koszty opłat eksploatacyjnych , których wysokość wynika   ze wskazań urządzeń pomiarowych lub innych ustaleń takich jak: energia elektryczna, woda zimna i ciepła, odprowadzenie ścieków, wywóz nieczystości stałych, ogrzewanie, podatek od nieruchomości i ubezpieczenie majątkowe.

2.4 Wynajmujący wykona podliczniki na energię elektryczną i wodę użytkową.

2.5 Najemca zobowiązany jest do uzgodnienia wystroju wnętrza sali konsumenckiej z Wynajmującym.

 

3.   Termin realizacji umowy:

Okres wynajmu lokalu - od dnia podpisania umowy na okres 3 lat.

4.   Opis sposobu przygotowania oferty:

 

4.1   Oferta powinna zawieraćnastępujące dokumenty:

     ? wypełniony formularz ofertowy/ druk w załączeniu / ,

     ?   ksero dowodu wpłaty wadium,

     ? dokumenty uwiarygodniające Oferenta zgodnie z pkt. 5 niniejszego regulaminu.

 

4.2 Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania Oferentów.

       Wizji lokalnej Oferenci dokonająindywidualnie.

       Oferta musi byćpodpisana przez osobę/osoby/ uprawnionądo występowania w imieniu Oferenta.

.

4.3. Oferta sporządzona przez Oferenta musi zawierać:

a/ oferowaną stawkę czynszu netto za 1 m? powierzchni użytkowej za okres 1 m-ca.,

b/ oferowaną stawkę czynszu netto za 1 m? powierzchni użytkowe za okres 1 m-ca w okresie wakacji od lipca do września.

Uwaga: Stawka czynszu netto za 1 m?/m-c nie może być niższa niż 4 zł oraz w okresie wakacji 2,5 zł/m?.

Oferty z ceną niższą zostaną odrzucone.

W przypadku otrzymania równorzędnych ofert , rozstrzygnięcie konkursu zapadnie w trybie bezpośredniej licytacji.

4.4 Opakowanie i oznakowanie ofert.

     Oferty należy składać

w nieprzezroczystych i zamkniętych kopertach lub opakowaniach.

     Koperta powinna byćzaadresowana:

     Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie

     06-400 Ciechanów

     ul. Narutowicza 9

     oraz następująco oznakowana:

     Oferta konkursowa (zamienna, względnie wycofanie oferty).

?Najem lokalu przeznaczonego na punkt małej gastronomii w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowejw Ciechanowie ul. Narutowicza 9?

Koperta powinna byćponadto opatrzona nazwąi dokładnym adresem oferenta.

4.5 Termin i miejsce składania ofert.

Pisemne oferty należy składać w budynku PWSZ ul. Narutowicza 9 w Ciechanowie w pokoju    nr 208 lub 215 do dnia 11.02.2014r. do godz. 12°°.

     Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.02.2014r. o godz. 11°°.

5. Warunki wymagane od Oferentów i dokumenty uwiarygodniające.

5.1 Aktualne zaświadczenie/ z datą wystawienia nie później niż6 miesięcy licząc od

     daty składania ofert/ z właściwego organu rejestrowego , że Oferent jest uprawniony do

występowania w obrocie prawnym, potwierdzające że profil działania Oferenta odpowiada

profilowi działalności objętej postępowaniem oraz wskazujące osobęupoważnionądo

dokonywania czynności prawnych w imieniu Oferenta.

5.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert.

5.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ? wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert.

5.4 Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej , zapoznaniu sięz dokumentami konkursu oraz ich akceptacji.

5.5Ksero pokwitowania wpłaty wadium.

5.6 Parafowany projekt umowy najmu.

     Dokumenty, o których mowa powyżej mogąbyćprzedstawione w formie oryginału albo

kserokopii poświadczonych za zgodnośćz oryginałem.

Brak któregokolwiek z wymienionych wyżej dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

 

6.   Kryteria oceny ofert.

 

6.1 Jako kryterium wyboru ofert przyjmuje siękryterium najkorzystniejszej ceny jednostkowej najmu ( waga 100%).

7. Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

 

7.1 Każda składana oferta musi byćzabezpieczona wadium w wysokości 1000 PLN/ słownie:

tysiąc złotych/ wpłacone na konto Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie

nr 63 1020 1592 0000 2302 0084 5701.

Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

Wadium musi byćwniesione nie później niżw terminie składania ofert tj. do 11.02.2014r.

     do godz. 12.00

7.2 Zwrot wadium:

     a/ Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą:

     - zawarcia umowy,

     - unieważnienia przez Zamawiającego konkursu,

     b/ Zamawiający zobowiązany jest zwrócićwadium w ciągu 3 dni od zgłoszenia pisemnego

         wniosku przez Oferenta:

       - który wycofał ofertęprzed upływem terminu do składania ofert,

       - którego oferta została uznana za nieważną.

7.3 Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:

       - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,

       - zawarcie umowy stało sięniemożliwe z winy Oferenta,

       - Oferent przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe.

 

8. Tryb udzielania wyjaśnieńwarunków konkursu.

 

   Osobą upoważnioną do kontaktu z Oferentami jest Pan Adam Ostrowski tel. 23 672 20 50 lub   23 673 75 78 wewn. 2081.

   Wizji lokalnej dokona Oferent indywidualnie, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu

   terminu z Panem Adamem Ostrowskim.

Załączniki Warunków Konkursu:

1. Wzór oferty.

2. Projekt umowy.

 

NAJEM LOKALU PRZEZNACZONEGO NA PUNKT MAŁEJ GASTRONOMII

 

REGULAMIN KONKURSU OFERT

NA NAJEM LOKALU PRZEZNACZONEGO NA PUNKT MAŁEJ GASTRONOMII W PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ UL. WOJSKA POLSKIEGO 51 W CIECHANOWIE

Konkurs ogłoszono: na stronie internetowej www.pwszciechanow.edu.pl oraz na tablicy ogłoszeń
w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Ciechanowie, ul. Narutowicza 9.

1. Informacje ogólne.
1.1 Informacje o Zamawiającym.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
06-400 Ciechanów
ul. Narutowicza 9
Tel. 23-672-20-50 lub 23-673-75-78
Fax. 23-672-26-44
1.2 Informacja o przedmiocie konkursu
Zamawiający ogłasza konkurs ofert na:

?Najem lokalu przeznaczonego na punkt małej gastronomii w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie?.

1.3 Lokalizacja pomieszczeń przeznaczonych do wynajęcia:
Lokal przeznaczony jest na prowadzenie działalności gastronomicznej i zlokalizowany jest w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej Wydział Ochrony Zdrowia i Nauk Humanistycznych przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie.

2. Przedmiot konkursu.
2.1 Lokal jest wyposażony w instalacje: elektryczną, wod-kan, centralnego ogrzewania z kotłowni gazowej.
Lokal posiada łączną pow. 87 m? i składa się z 4 pomieszczeń:
- kuchni,
- sanitariatu,
- korytarza,
- zaplecza kuchennego.

2.2 Po wynajęciu od szkoły lokalu Najemca zobowiązany będzie do prowadzenia punktu gastronomicznego na następujących zasadach:
? serwowania dla studentów, pracowników i gości Uczelni posiłków ciepłych obiadowych, i jednogarnkowych, kanapek i przekąsek, ciasta i ciastek, ciepłych i chłodnych napojów,
? utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniu zgodnie z wymogami odpowiednich służb tj. sanitarno-epidemiologicznych, bhp i ochrony przeciwpożarowej, inspekcji pracy, nadzoru budowlanego,
? wyposażenie we własnym zakresie, według potrzeb i na własny koszt najmowanych pomieszczeń w urządzenia niezbędne do prowadzenia w/w działalności ,
? na własny koszt Oferent będzie przeprowadzał naprawy niezbędne dla zachowania przedmiotu najmu w stanie nie pogorszonym ponad zużycie, będące wynikiem prawidłowego użytkowania.
2.3 Najemca będzie ponosić poza czynszem koszty opłat eksploatacyjnych , których wysokość wynika ze wskazań urządzeń pomiarowych lub innych ustaleń takich jak: energia elektryczna, woda zimna i ciepła, odprowadzenie ścieków, wywóz nieczystości stałych, ogrzewanie, gaz, podatek od nieruchomości i ubezpieczenie majątkowe, zgodnie z zapisami w projekcie umowy.
2.4 Najemca zobowiązany jest do uzgodnienia wystroju wnętrza sali konsumenckiej z Wynajmującym.

3. Termin realizacji umowy:
Okres wynajmu lokalu - do dnia 30.06.2017r.

4. Opis sposobu przygotowania oferty:

4.1 Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
? wypełniony formularz ofertowy/ druk w załączeniu / ,
? ksero dowodu wpłaty wadium,
? dokumenty uwiarygodniające Oferenta zgodnie z pkt. 5 niniejszego regulaminu.

4.2 Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania Oferentów.
Wizji lokalnej Oferenci dokonają indywidualnie.
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby/ uprawnioną do występowania w imieniu Oferenta.

4.3. Oferta sporządzona przez Oferenta musi zawierać:
a/ oferowaną stawkę czynszu netto za 1 m? powierzchni użytkowej za okres 1 m-ca.
Uwaga: Stawka czynszu netto za 1 m?/m-c nie może być niższa niż 2,5 zł oraz 2 zł w okresie wakacji tj. w m-cach III kw (lipiec, sierpień, wrzesień). Oferty z ceną niższą zostaną odrzucone.
W przypadku otrzymania równorzędnych ofert , rozstrzygnięcie konkursu zapadnie w trybie bezpośredniej licytacji.

4.4 Opakowanie i oznakowanie ofert.
Oferty należy składać w nieprzezroczystych i zamkniętych kopertach lub opakowaniach.
Koperta powinna być zaadresowana:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
06-400 Ciechanów
ul. Narutowicza 9
oraz następująco oznakowana:
Oferta konkursowa (zamienna, względnie wycofanie oferty).
?Najem lokalu przeznaczonego na punkt małej gastronomii w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie?
Koperta powinna być ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta.

4.5 Termin i miejsce składania ofert.
Pisemne oferty należy składać w sekretariacie PWSZ w Ciechanowie w pokoju nr 131 do dnia 28.01.2014r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.01.2014r. o godz. 13:00.

5. Warunki wymagane od Oferentów i dokumenty uwiarygodniające.

5.1 Aktualne zaświadczenie/ z datą wystawienia nie później niż 6 miesięcy licząc od daty składania ofert/ z właściwego organu rejestrowego , że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające że profil działania Oferenta odpowiada profilowi działalności objętej postępowaniem oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Oferenta.
5.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert.
5.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ? wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert.
5.4 Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej , zapoznaniu się z dokumentami konkursu oraz ich akceptacji.
5.5 Ksero pokwitowania wpłaty wadium.
5.6 Parafowany projekt umowy najmu.
5.7 Informacja o posiadanym doświadczeniu zawodowym w prowadzeniu usług gastronomicznych z okresu ostatnich dwóch lat (2012r i 2013r) ze wskazaniem adresu lub siedziby firmy.
Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo
kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Brak któregokolwiek z wymienionych wyżej dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

6. Kryteria oceny ofert.

6.1 Jako kryterium wyboru ofert przyjmuje się kryterium najkorzystniejszej ceny jednostkowej najmu ( waga 100%).
6.2 Sposób oceny ofert.
Najkorzystniejsza wysokość czynszu za najem lokalu:
P cs = ( S bad / S max ) x Kp x Wc
gdzie:
S max - oznacza najwyższą wysokość czynszu za najem lokalu
S bad - oznacza wysokość czynszu za najem lokalu w badanej ofercie,
K p - oznacza jednolitą skalę punktową (100 pkt),
W c - oznacza wagę kryterium oceny.

7. Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

7.1 Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1000 PLN/ słownie:
tysiąc złotych/ wpłacone na konto Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie
nr 63 1020 1592 0000 2302 0084 5701.
Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert tj. do 28.01.2014r.
do godz. 12.00

7.2 Zwrot wadium:
a/ Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą:
- zawarcia umowy,
- unieważnienia przez Zamawiającego konkursu,
b/ Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium w ciągu 3 dni od zgłoszenia pisemnego
wniosku przez Oferenta:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,
- którego oferta została uznana za nieważną.

7.3 Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta,
- Oferent przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe.

8. Tryb udzielania wyjaśnień warunków konkursu.

Osobą upoważnioną do kontaktu z Oferentami jest Pan Adam Ostrowski tel. 602778206 lub 23 673 75 78 wewn. 2081.
Wizji lokalnej dokona Oferent indywidualnie, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panem Adamem Ostrowskim.

Załączniki Warunków Konkursu:

1. Wzór oferty.
2. Projekt umowy.



Załącznik nr 1
??????????
/nazwa i adres oferenta/

OFERTA


Do
Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej
w Ciechanowie
ul. Narutowicza 9
06-400 Ciechanów


W nawiązaniu do ogłoszenia o konkursie:
I. Oferujemy

Najem lokalu przeznaczonego na punkt małej gastronomii w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej ul. Wojska polskiego 51 w Ciechanowie.

II. Oferujemy w w/w konkursie ofert cenę umowną za lokal w wysokości:

- czynsz za najem pomieszczeń /netto/ ??????. zł/ m? na miesiąc.
- czynsz za najem pomieszczeń w III kw./netto/??????..zł/m? miesiąc


III. Okres wynajmu lokalu - do 30.06.2017r.

IV. Informujemy, że zapoznaliśmy się z dokumentacją konkursową i dokonaliśmy wizji lokalnej przedmiotowego lokalu.
Do dokumentów konkursowych nie wnosimy zastrzeżeń.

V. Wadium w kwocie ?????. zł zostało uiszczone w dniu ???????????..
w formie ?????????. .
Dokument potwierdzający wniesienie wadium w załączeniu.

VI. Informujemy, że zwrotu wadium należy dokonać na rachunek bankowy:

?????????????????????????????????

VII. Zobowiązujemy się w przypadku wygrania konkursu do zawarcia umowy w ciągu 2-ch tygodni od daty zakończenia konkursu i otrzymania pisma akceptującego oraz uruchomienia punktu w terminie 14 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
W przypadku odstąpienia od zawarcia umowy nie będziemy rościć pretensji do wpłaconego wadium.


Dnia?????????.
......................
/podpis upełnomocnionych
przedstawicieli firmy oferenta/

               Do pobrania: Umowa najmu                   

 

 

                                                               

Zakup Pomocy Dydaktycznych Dla Wydziału Ochrony Zdrowia I Nauk Humanistycznych W Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej W Ciechanowie

Ciechanów, dnia 05.11.2013r.

Dotyczy: wykonania dostawy pn. ?ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA WYDZIAŁU OCHRONY ZDROWIA I NAUK HUMANISTYCZNYCH W PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE?.                                                   

 

ZAWIADOMIENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie z siedzibą przy ul. Narutowicza 9 w Ciechanowie informuje, że w prowadzonym w/w konkursie ofert  wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez  Firmę:

                        MEDEIR Przemysław Fila

                        ul. Lipowa 17/4 ,  65-028 Zielona Góra  

                        cena -     24.888,00 zł brutto

                                   

Uzasadnienie wyboru:

Powyższa oferta  uzyskała maksymalną ilość punktów przyznanych zgodnie z ustalonymi kryteriami ocen.

Ciechanów, dnia 07.10.2013r.

Znak sprawy: 231-3/13

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia:

pn. ?ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA WYDZIAŁU OCHRONY ZDROWIA i NAUK HUMANISTYCZNYCH W PAŃSTWOWEJ  WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.?

Zakres zamówienia obejmuje:

  • dostawę, rozładunek oraz ustawienie sprzętu we wskazanych przez  Zamawiającego pomieszczeniach;
  • szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu.

Wykaz pomocy dydaktycznych wraz z szczegółowym opisem stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz stanowi integralną część formularza cenowego.

Oferowany asortyment musi być nowy, spełniać wymogi Zamawiającego określone w zał. nr 2 niniejszego ogłoszenia, spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów oraz posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty i deklaracje zgodności poświadczające jego bezpieczeństwo, funkcjonalność i jakość.

Zainteresowani proszeni są  o złożenie ofert  do dnia  5 listopada 2012r. do godziny 12:00 na adres:

            Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie

            06-400 Ciechanów, ul. Narutowicza 9, pok. 131.

Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. cenę dostawy brutto (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym wykazem pomocy (załącznik nr 2),
  2. potwierdzony termin wykonania podany w formularzu cenowym,
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy  wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (wpis do ewidencji działalności gospodarczej,  odpis z Krajowego Rejestru Sądowego),

Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Oferty, które nie będą zawierały w/w dokumentów zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.

Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:

Cena      100%

Punkty przyznane za kryterium będą liczone wg. wzoru:

Cena najniższej oferty x 100         x 100%

           Cena oferty badanej                        

 

 

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert.

Na okoliczność tę zostanie zawarta umowa dwustronna.

Miejsce i datę podpisania umowy określi pisemnie Zamawiający, po wyborze oferty.

Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest:

  1. Pani Katarzyna Korycińska-Koniczuk  (tel. 604 698 663)

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy (zał. nr 1)
  2. Wykaz pomocy dydaktycznych (zał. nr 2)

Badanie I Ocena Sprawozdania Finansowego Za 2013 Rok Dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej W Ciechanowie

Ciechanów, dnia 14.10.2013r.

ZAWIADOMIENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie z siedzibą przy ul. Narutowicza 9 w Ciechanowie informuje, że w prowadzonym w/w rozeznaniu cenowym wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę:  

                                         

POL-TAX   Sp. z o.o.
ul. Bora Komorowskiego 56C/91
03-982 Warszawa   

                                  

Uzasadnienie wyboru:

Powyższa oferta została uznana jako najkorzystniejsza.

W załączeniu wykaz otrzymanych ofert.

Ciechanów, dnia 26.09.2013r.
 
 
 

Dotyczy: wykonania usługi pn. ?BADANIE I OCENA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO ZA 2013 ROK DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.?

 

Znak sprawy: KAG.231-2/13

 

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi pn. ?BADANIE I OCENA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO ZA 2013 ROK DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.?

 

Dane dotyczące Uczelni za rok 2012:

- suma bilansowa - 34.058.158,57
- przychody ogółem - 12.655.105,33
- koszty ogółem - 12.412.330,80
- zysk netto - 236.112,53

 

 

 

 

 

Zainteresowani proszeni są o złożenie ofert do dnia 14 października 2013r. do godziny 12.00 na adres:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie 

06-400 Ciechanów, ul. Narutowicza 9, pok. 131.

 

Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) cenę usługi,

2) termin wykonania badania, nie później niż do 30.04.2014r. oraz przedłożenie raportu i opinii do dnia 06.05.2014r.

3) aktualne zaświadczenie z Krajowej Izby Biegłych Rewidentów o wpisie na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych dokument potwierdzający status prawny Wykonawcy,

4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego),

5) oświadczenie o spełnieniu przez biegłego rewidenta ustawowo określonych warunków do wyrażenia bezstronnej i niezależnej opinii o badanym sprawozdaniu finansowym,

6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy ? w tym okresie, zrealizowanych 3 usług ? badanie bilansu - wykonanych w Wyższych Uczelniach Publicznych.

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:

Cena 100%

Punkty przyznane za kryterium będą liczone wg. wzoru:

Cena najniższej oferty x 100  x 100%

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert. Na okoliczność tę zostanie zawarta umowa dwustronna.

Miejsce i datę podpisania umowy określi pisemnie Zamawiający.

Osobami uprawnionymi do kontaktu ze strony Zamawiającego są:

1. Pani Anna Ossowska tel. (23) 672 20 50 wew. 1150

2. Pan Adam Ostrowski tel. (23) 672 20 50 wew. 2081

Załączniki:

1. Formularz ofertowy (zał. nr 1)

2. Wykaz wykonanych usług (zał. nr 2)

 

WYKONANIE I MONTAŻ REGAŁÓW PRZEJEZDNYCH BIBLIOTECZNYCH - rozstrzygnięte

 Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie informuje, że w konkursie ofert na wykonanie dostawy p.n. ?Wykonanie i montaż regałów przejezdnych bibliotecznych?.

 

 wpłynęło 14 ofert z następującymi cenami brutto:

    1.1  VARIA Wojciech Marzec

           02-797 Warszawa, ul. Klimczaka 8/35               - cena    46.774,44 zł

    1.2  KARINA Jacek Wojtasik

           01-013 Warszawa, ul. Kacza 9/D                       - cena    48.767,04 zł

    1.3  MTL ASCO Sp. z o.o.

           44-120 Pyskowice, ul. Wielowiejska 53            - cena    48.486,60 zł

    1.4  SILESIA MEBLE Sp. z o.o.  

           44-230Czerwionka-Leszczyny, ul. Furgała 33  - cena    41.328,00 zł

    1.5  Zakład Produkcyjno-Usługowy ?MET-LAK?

           83-250 Skarszewy, ul. Kościerska 7                  - cena    39.372,30 zł

    1.6  Firma Produkcyjno-Handlowa PROGMET

           43-190 Mikołów, ul. Gliwicka 218                    - cena    44.083,20 zł

    1.7  KONSMET CENTRUM Sp.J.

           60-308 Poznań, ul. Grunwaldzka 112                - cena    44.692,05 zł

    1.8  Firma Handlowo-Usługowa ?EWA?

           05-126 Nieporęt, ul. Różana 24 B                     - cena     42.890,10 zł

    1.9  BudMax Sp. z o.o.

           80-175 Gdańsk, ul. A. Gabrysiak 4                   - cena     45.294,75 zł

    1.10  METALSPRZĘT Sp z o.o  

           35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 2         - cena     49.000,00 zł

    1.11  KJK Meble Sp. z o.o.

            40-384 Katowice, ul. Bednorza 2A-6               - cena    46.494,00 zł

    1.12  Przedsiębiorstwo  Wielobranżowe

            SKRAWMET    Sp. J.

            09-200 Sierpc, ul.Wróblewskiego 2                 - cena    40.344,00 zł

    1.13 Wielobranżowe Przedsiębiorstwo

            Handlowe ?MAROL?

            09-414 Brudzeń                                                 - cena   37.392,00 zł

    1.14 Międzynarodowe Centrum

            Budownictwa Sp. z o.o.

            02-383 Warszawa, ul.Grójecka 128                   - cena  57.810,00 zł

2.  Oferty  nr  1.5  i  1.13  z najniższymi  cenami  nie spełniły  warunków  udziału w postępowaniu.

Brak  oświadczeń z ZUS-u i US o nie zaleganiu z   opłaceniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz opisu technicznego regałów.  

3. Komisja wybrała następną w kolejności najtańszą ofertę, która spełniła wszystkie wymogi formalne t.j.firmę:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

?SKRAWMET? S.J.

09-200 Sierpc, ul. Wróblewskiego 2


Ciechanów, dnia 22.03.2013r.

Znak sprawy: 231-1/13

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, na podstawie art. 4 ust. 8 Ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, z późn. zm. (Dz. U. z 2010 R. nr 113, poz. 759, nr 161, poz. 1078 z późn.zm.)

z a p r a s z a do udziału w konkursie ofert na realizację zamówienia:

pn. "WYKONANIE I MONTAŻ REGAŁÓW PRZEJEZDNYCH BIBLIOTECZNYCH."

Zakres zamówienia obejmuje: 
- wykonanie oraz montaż regałów metalowych we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu.

Wykaz regałów wraz z szczegółowym opisem stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz stanowi integralną część formularza cenowego.

Oferowany asortyment musi być nowy, spełniać wymogi Zamawiającego określone w zał. nr 2 niniejszego ogłoszenia, spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów oraz posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty i deklaracje zgodności poświadczające jego bezpieczeństwo, funkcjonalność i jakość.

Zainteresowani proszeni są o złożenie ofert do dnia 5 kwietnia 2013r. do godziny 12.00 na adres : 
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie 06-400 Ciechanów , ul. Narutowicza 9, pok. 131.

Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w konkursie:

1) cenę dostawy brutto ( załącznik nr 1), 
2) podpisany załącznik nr 2 do ogłoszenia, 
3) określony przez Wykonawcę opis techniczny przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 3) , 
4) termin wykonania (formularz cenowy), 
5) oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 
6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego),

Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Oferty , które nie będą zawierały w/w dokumentów zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.

Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest: 
Cena 100%

Punkty przyznane za kryterium będą liczone wg. wzoru:

Cena najniższej oferty x 100 x 100% / Cena oferty badanej

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert. Na okoliczność tę zostanie zawarta umowa dwustronna. 
Miejsce i datę podpisania umowy określi pisemnie Zamawiający.

Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest: 
1. Pani Dorota Rejniak -Kmita ( tel. 608 840 331 )

Załączniki: 
1. Formularz ofertowy (zał. nr 1) 
2. Wykaz i opis regałów (zał. nr 2) 
3. Opis techniczny regałów ( zał. nr 3)

Strona 8 z 8

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
edycja stopki
PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie
ul. Narutowicza 9; 06-400 Ciechanów
Rektorat: +48 23 672 20 50
rektorat@pansim.edu.pl
Sekretariat Kanclerza: +48 23 673 75 78
kanclerz@pansim.edu.pl
STRONY PANS
Email (pracownicy)
Wirtualna Uczelnia
Platforma MOODLE
Akademickie Centrum Kształcenia
Biuletyn Informacji Publicznej
dodatkowe informacje
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
Mapa strony
Copyright © PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie. Wszelkie prawa zastrzeżone.