Edytuj nagłówek
Dla pracownika

Prezentacja - subwencja na rozwój naukowy główne informacje

KORZYSTANIE ZE ŚRODKÓW Z SUBWENCJI PRZEZNACZONEJ
NA ROZWÓJ NAUKOWY NAUCZYCIELI AKADEMICKICH
PANS IM. IGNACEGO MOŚCICKIEGO W CIECHANOWIE – instrukcja

Oprac. na podstawie: Regulamin korzystania ze środków z subwencji przeznaczonej na rozwój naukowy nauczycieli akademickich PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie (Załącznik do zarządzenia nr 13/2023 rektora PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie z dnia 10.03.2023 r.).

Szanowny Pracowniku akademicki naszej uczelni!

  1. Zanim złożysz wniosek o finansowanie, zapoznaj się z Regulaminem korzystania ze środków z subwencji przeznaczonej na rozwój naukowy nauczycieli akademickich PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie (Załącznik do zarządzenia nr 13/2023 Rektora PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie z dnia 10.03.2023 r.) dostępnym wraz z załącznikami na stronie: bip.pansim.edu.pl (Prawo -> Zarządzenia Rektora).
  2. Pobierz, wypełnij i wydrukuj wniosek, odpowiednio:
  3. Przedłóż wypełniony wniosek do zaopiniowania Kierownikowi Zakładu, a następnie Dziekanowi.
  4. Następnie złóż podpisany wniosek w Rektoracie – tam zostanie odnotowana data wpływu, a następnie wniosek zostanie przekazany do akceptacji przez Prorektora.
  5. Po akceptacji Prorektora wniosek zostanie przekazany przez pracowników Rektoratu do Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej, gdzie zostanie mu nadany numer.
  6. Wniosek z nadanym numerem pracownik Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej przekazuje do akceptacji Kwestora.
  7. Po zaakceptowaniu wniosku przez Kwestora pracownik Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej wyśle drogą mailową do Twojej wiadomości informację z numerem złożonego przez Ciebie wniosku oraz przyznaną kwotą finansowania – od tej pory możesz się powoływać na ten numer we wszelkich sprawach związanych z realizacją zadania.

    Uwaga:

    • Wszelkie wiadomości związane z wnioskiem będą wysyłanie na Twoją uczelnianą skrzynkę mailową w domenie pansim.edu.pl (np.: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
    .
    • Wnioski niekompletne – brak wypełnienia odpowiednich rubryk, brak podpisów (wnioskującego, osób opiniujących – wraz z pieczęciami) – nie będą rozpatrywane.

  8. W przypadku wyjazdu naukowego krajowego/zagranicznego lub wyjazdu na konferencję pamiętaj o złożeniu przed wyjazdem wniosku do Działu Spraw Osobowych o wystawienie delegacji - tylko na tej podstawie będziesz mógł rozliczyć koszty podróży (w przypadku podróży własnym samochodem konieczna jest pisemna zgoda Rektora/Kanclerza – druk wniosku jest dostępny na stronie internetowej uczelni).
  9. Wszelkie dokumenty finansowe (faktury, rachunki) związane z realizacją zadania (opłaty konferencyjne, opłaty za opublikowanie artykułu w czasopiśmie naukowym, opłaty za noclegi itp.) powinny być wystawione na uczelnię:

    Państwowa Akademia Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie
    ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów
    NIP: 566-18-05-832

    (z informacją, kogo te koszty dotyczą, tj. z wpisaniem Twojego imienia i nazwiska)

    Uwaga: Łącznie kwoty na fakturach czy rachunkach nie mogą przekraczać kwoty przyznanej w ramach wniosku!

    Ważne: opisane faktury lub rachunki przekaż do Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej odpowiednio wcześniej, aby uczelnia mogła je zapłacić w wymaganym terminie.

  10. Wnioski są składane na dany rok kalendarzowy (nie akademicki) – termin składania wniosków nie powinien być późniejszy niż 30 listopada, z uwagi na konieczność rozliczenia się (finansowo i sprawozdawczo) do końca grudnia danego roku.
  11. Po zrealizowaniu zadania wskazanego we wniosku wypełnij, a następnie wydrukuj i złóż własnoręczny podpis na SPRAWOZDANIU Z WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ NAUKOWY NAUCZYCIELI AKADEMICKICH (załącznik nr 5).

    Pamiętaj, że na złożenie sprawozdania masz 14 dni od zakończenia realizacji celu/zadania jednorazowego (w zakresie celu/zadania realizowanego w cyklach rocznych, nie później niż do 15 stycznia następnego roku).

    Niewywiązanie się z terminowego złożenia sprawozdania może skutkować koniecznością zwrócenia przyznanej subwencji.

    Na kilka dni przed terminem zakończenia zadania otrzymasz mailem przypomnienie z Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej o konieczności złożenia sprawozdania.
  12. Do sprawozdania dołącz wszelkie dokumenty potwierdzające zrealizowanie zadania (np. certyfikaty/zaświadczenia/potwierdzenia udziału uczestnictwa w konferencji – kopie).
    • Dodatkowo do Działu Spraw Osobowych przekaż oryginał certyfikatu/zaświadczenia/potwierdzenia udziału do wglądu.
    • W przypadku sprawozdania dotyczącego finansowania publikacji naukowej (artykuł, rozdział, monografia) lub finansowania czynnego udziału w konferencji z opłatą publikacyjną konieczne jest przekazanie egzemplarza (lub wersji elektronicznej) do Biblioteki Uczelnianej – wraz z dokumentem odpowiednio:

    PUBLIKACJE – Oświadczenie Informacyjne – artykuł w czasopiśmie

    lub

    PUBLIKACJE – Oświadczenie Informacyjne – monografia, rozdział w monografii, książka, rozdział w książce (dostępne na stronie internetowej uczelni w zakładce Biblioteka – Dorobek naukowy).

  13. Przekaż sprawozdanie wraz z załącznikami do zaopiniowania Dziekanowi.
  14. Zaopiniowane przez Dziekana sprawozdanie złóż w Rektoracie – tam zostanie odnotowana data wpływu, a następnie wniosek zostanie przekazany do Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej – pracownik działu, po sprawdzeniu pod względem merytoryczno-formalnym, przekazuje sprawozdanie do Kwestora w celu potwierdzenia realizacji wydatków.
  15. Następnie Kwestura przekazuje sprawozdanie do zatwierdzenia przez Rektora.
  16. Po zatwierdzeniu sprawozdania przez Rektora zadanie zostaje uznane za wykonane i rozliczone.
  17. Uwagi końcowe:
    - zarówno formularze wniosków, jak i sprawozdań powinny być wypełniane elektronicznie (formularze w wersji edytowalnej są dostępne na stronie uczelni) i po wydrukowaniu opatrzone własnoręcznym podpisem wnioskującego i właściwych osób decyzyjnych
    - w przypadku zadań związanych z zakupem towarów/usług (np. zakup materiałów, sprzętu, aparatury czy usługa druku książki) wnioskujący zobowiązany jest do złożenia zamówienia wewnętrznego (formularz do pobrania na stronie uczelni) – przed dokonaniem zakupu towarów/usług
    - wydane w ramach subwencji publikacje (artykuły w czasopismach, monografie, rozdziały w pracach zbiorowych) muszą posiadać afiliację uczelni:
    Państwowa Akademia Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie..
  18. Kontakt w sprawie wniosków:

    Dział Nauki i Współpracy Międzynarodowej, pokój 215,
    ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów,
    tel. 23 672 20 50, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zarządzenie nr 13/2023 Rektora Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie z dnia 10 marca 2023 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu korzystania ze środków z subwencji przeznaczonej na rozwój naukowy nauczycieli akademickich Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie